Online Diary {。^◕‿◕^。} dEeYa DomO {。^◕‿◕^。}: Pesanan Hok Jamang Abad

Tuesday, February 19, 2013

Pesanan Hok Jamang Abad


Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim., sesungguhnye aku berasa sangat bertuah kerana Engkau mengurniakan seorang yang sangat baik buatku selama aku hidup di atas muka bumi-Mu ini.,aku hanya mampu berdoa agar Engkau memanjangkan jodoh kami hingga akhirnye dan insyaallah hingga ke syurga-Mu ya Allah.,

Assalamualaikum cinta, waalaikummusalam rindu.,

Hari ini hati aku tersentuh sebab 'dia' memberi pesanan-pesanan yang selama ini aku tak pernah nak rasa.,katanya nak buat macam cite 7 Petala Cinta.,haha.,macam2 lah., tapi aku happy dengan semua nie.,syukur alhamdulillah.,

The 7 love order for me:

1. Ingat Allah dan Rasulnye

2. Jangan tinggal solat

3. Cintakan manusia kerana-Nya

4. Jangan lupa cinta kita takkan pernah berubah

5. Rindu takkan hilang pada si dia

6. Jangan sesekali lupakan orang yang dicintai

and the most i love was he say.,(7th)."bie sayang sayang sangat3.,<3.,

wow.,so sweet., i can imagine how's my feeling when i read the message., it's something that i never feel before.,never k.,i'm glad Allah meet me with someone like him., i hope one day he will be mine for the rest of my life., and i prayed we both will in Jannah.,insyaallah., amin ya robbal alamin.,

 

wassalam.,



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum., korang2 jangan segan nak tinggalkan comment ok.,
terime kasih daun keladi DEEYA

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen